No Widget Added

Please add some widget in Offcanvs Sidebar

Korpa

Ukupno: 0,00 KM

Vidi korpuNaplata

Uvjeti poslovanja

  • Home
  • Uvjeti poslovanja

UVJETI POSLOVANJA ONLINE USLUGE MOJKURBAN.BA

Ovi uvjeti poslovanja sastavljeni su u skladu s važećim zakonima Bosne i Hercegovine, uključujući Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o elektroničkoj trgovini te Zakon o zaštiti osobnih podataka, i primjenjuju se na sve transakcije izvršene putem web stranice mojKurban.ba. Dokument je dostupan online, a na zahtjev se može dostaviti i u pismenoj formi.

1. PODACI O PRUŽAOCU USLUGE

  • Naziv firme: “UNIA GROUP” d.o.o. Zenica
  • Brend: mojkurban.ba
  • Sjedište: Ul. Reisa Čauševića br. 2, Zenica
  • Kontakt podaci:
    • Telefon: +387 62 448 097
    • Email: info@unia.ba / info@mojkurban.ba

2. OPIS USLUGE

Usluga kurbana podrazumijeva organizaciju i izvršenje klanja u skladu s islamskim propisima. Usluga obuhvaća izbor životinje, postupak klanja, raspodjelu mesa te pravovremenu komunikaciju s korisnikom. mojKurban.ba djeluje kao posrednik između korisnika i ovlaštenih entiteta koji obavljaju klanje, osiguravajući da se proces izvršenja usluge odvija s najvećom pažnjom i odgovornošću.

3. REGISTRACIJA I KORIŠTENJE USLUGE

Registracija: Korisnici mogu pristupiti usluzi kao registrirani kupci ili kao gosti. Prilikom registracije potrebno je unijeti tačne lične podatke. Registrovanim korisnicima dodjeljuje se korisničko ime (e-mail adresa) i lozinka, čime se omogućava pristup historiji narudžbi, praćenje statusa usluge i jednostavnije upravljanje podacima.

Kupovina kao gost: Korisnici koji ne žele izvršiti punu registraciju mogu koristiti uslugu kao gosti, pri čemu će uneseni podaci biti privremeno pohranjeni sve dok se narudžba ne finalizira.

4. PONUDA USLUGA I CIJENE

Cjenik usluga:

  • Kurban Azija (udio u kravi): 200,00 KM
  • Kurban Azija: 250,00 KM
  • Kurban Afrika: 270,00 KM
  • Kurban Mekka: 270,00 KM

Sve navedene cijene izražene su u konvertibilnim markama (KM) i uključuju PDV. Napominjemo da su cijene i uvjeti plaćanja važeći isključivo u trenutku narudžbe, te da bilo kakve promjene bit će pravovremeno objavljene na web stranici.

5. NARUDŽBA I SKLAPANJE UGOVORA

Potvrdom narudžbe putem online obrasca, korisnik potvrđuje da je upoznat s cjelokupnim uvjetima poslovanja te ih u potpunosti prihvata. Ispostavljanjem narudžbe smatra se da je zaključen ugovor između korisnika i UNIA GROUP d.o.o. Zenica, a korisnik na svoju e-mail adresu prima potvrdu o primitku narudžbe s detaljima zakazanog klanja.

6. NAČIN PLAĆANJA

mojKurban.ba omogućava sljedeće načine plaćanja:

  • Online plaćanje putem naše platforme
  • Uplata na transakcijski (žiralni) račun
  • Plaćanje putem uplatnice
  • Gotovinsko plaćanje (gdje okolnosti to dopuštaju)
  • Ostali, dogovoreni načini plaćanja

Sve transakcije provodimo uz primjenu visokih sigurnosnih standarda (npr. 256-bitni SSL certifikat) kako bismo osigurali zaštitu podataka o plaćanju.

7. DOKAZ IZVRŠENJA USLUGE

Kao dokaz izvršenja usluge kurbana, korisnicima će biti dostavljene fotografije zaklanih životinja. S obzirom na veliki broj narudžbi, osobito tijekom perioda Bajrama, nije moguće osigurati pojedinačne fotografije svakog klanja, no nastojimo da komunikacija o izvršenju usluge bude jasna i transparentna.

8. PRAVO NA POVRAT NOVCA I OTKAZIVANJE USLUGE

  • Pravo na povrat: Korisnik ima pravo zahtijevati povrat uplaćenog iznosa ukoliko nas o otkazivanju usluge pismeno obavijesti najkasnije 14 dana od dana uplate – pod uvjetom da je do zakazanog klanja preostalo više od 14 dana. Nakon isteka ovog roka, povrat sredstava nije moguć.
  • Otkazivanje usluge: Ukoliko korisnik želi otkazati uslugu, potrebno je pismeno obavijestiti UNIA GROUP d.o.o. Zenica putem e-maila (info@mojkurban.ba ili info@unia.ba). Otkažemo uslugu samo ako postupak klanja nije započeo.

9. ZAŠTITA PODATAKA

Korištenjem usluge, korisnik pristaje da se njegovi lični podaci obrađuju i čuvaju u skladu s važećim propisima (Zakon o zaštiti osobnih podataka BiH). Podaci se koriste isključivo radi izvršenja usluge, pružanja korisničke podrške te slanja obavijesti vezanih uz status narudžbe.

10. KOMUNIKACIJA I PODRŠKA

mojKurban.ba osigurava pravovremenu i kvalitetnu komunikaciju sa svojim korisnicima:

  • Kontakt: Za sva pitanja, reklamacije ili prigovore, korisnici se mogu obratiti na e-mail adresu info@mojkurban.ba ili nas kontaktirati telefonom tijekom radnog vremena (ponedjeljak – petak, od 9:00 do 15:00h).
  • Sve upite rješavamo u najkraćem mogućem roku uz jasnu i transparentnu komunikaciju.

11. OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI

UNIA GROUP d.o.o. Zenica djeluje isključivo kao posrednik između korisnika i ovlaštenih entiteta koji obavljaju usluge kurbana.

  • Ne preuzimamo odgovornost za tehničke i operativne aspekte izvršenja klanja – sva pitanja vezana uz provedbu usluge rješavaju se direktno sa stručnim saradnicima.
  • U slučaju nepredviđenih tehničkih smetnji ili problema, korisnika ćemo pravovremeno obavijestiti te, ukoliko to okolnosti zahtijevaju, omogućiti raskid ugovora.

12. PRAVO NA IZMJENE UVJETA

UNIA GROUP d.o.o. Zenica zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta bez prethodnog individualnog obavještavanja korisnika. Preporučujemo redovnu provjeru ažuriranih uvjeta objavljenih na web stranici.

13. PRIHVATANJE UVJETA I SKLAPANJE UGOVORA

Izvršenjem uplate i potvrdom narudžbe, korisnik izjavljuje da je upoznat s ovim uvjetima poslovanja te ih u potpunosti prihvaća, čime se smatra da je zaključen ugovor o pružanju usluge.

14. DODATNE ODREDBE

  • Rješavanje sporova: U slučaju eventualnih sporova, stranke će nastojati riješiti nesuglasice sporazumno. Ukoliko sporazumno rješenje nije moguće, nadležan je sud u Zenici, Bosna i Hercegovina.
  • Sigurnost: Osiguravamo visoke standarde za zaštitu plaćanja i čuvanje podataka, dok su korisnici dužni osigurati sigurnost svojih pristupnih podataka (korisničko ime i lozinka).
  • Komunikacijske obavijesti: Svi promotivni i informativni e-mailovi bit će jasno označeni, a korisnici imaju mogućnost odjave s liste obavijesti ukoliko to žele.

15. MATERIJALNI NEDOSTATAK, PRIGOVORI I SPOROVI

Materijalni nedostatak

Materijalnim nedostatkom usluge smatra se odstupanje od ključnih elemenata ili standarda izvršenja usluge (na primjer, djelimično nepravilno izvršen postupak klanja ili druga sanitarna odstupanja koja umanjuju kvalitetu pružene usluge). Ukoliko korisnik uoči materijalni nedostatak, dužan je odmah o tome obavijestiti mojKurban.ba putem e-maila info@mojkurban.ba.

Prigovori i sporovi

mojKurban.ba djeluje u skladu s važećim propisima o zaštiti potrošača te brine o učinkovitoj obradi prigovora, reklamacija i rješavanju sporova.

  • U slučaju poteškoća, prigovora ili reklamacija, korisnik može poslati pismenu obavijest na e-mail adresu info@mojkurban.ba. Ukoliko to želi, korisnik može navesti i svoj telefonski broj kako bismo ga kontaktirali.
  • Potvrdu o zaprimljenom prigovoru korisnik će primiti najkasnije u roku od 5 radnih dana, dok će biti obaviješten o tijeku i trajanju postupka unutar sljedećih 8 radnih dana.
  • Sporovi će se rješavati sporazumno, a ako se dogovor ne postigne, nadležan je sud u Zenici, Bosna i Hercegovina.

Ovi uvjeti stupa na snagu danom objave na web stranici mojKurban.ba..

Želimo vam uspješno i pouzdano korištenje naših usluga. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili prijedloga, slobodno nas kontaktirajte.

Ovaj dokument nastoji pružiti jasne smjernice i osigurati transparentnost u poslovanju, a ujedno štiti i korisnička prava i interese svih uključenih strana.